soranoaji: (Default)
hmm i just look through my email and found something odd...

i was sure i time a VS42 epi but i don't think it was upload... maybe it was number wrong :/

also i cant find a email my riida sent me about the FNS vs arashi epi hmmmm~~

okashii desu ne?
soranoaji: (Default)
im thinking of doin a crack sub on HSJ hitomi no screen pv cuz im bored XD

it goin to be about how eveyone in HSJ wants to get with morimoto XD might be lame might some laughs idk~

also a few days ago i was bored so i had sign up for a scan cleaning job

i hope they dont pick me then i do want them to pick me XD

ooh yeah and i have been reading manhwa like crazy and it all by the same person named "Hwang Mi Ri"

if you ever want to read some good manga choose HER!!

she the same person the made the "boarding house of hunks" manhwa

Tried.....

Apr. 20th, 2010 10:09 pm
soranoaji: (Default)
im tried.....

of life?....no

of school.....i wish it was over with

i keep telling myself "just 8 more weeks" "JUST 8 MORE WEEK THEN ILL BE FREE!!!" "MONSTAH~"

but these 8 weeks are going by SOUPA SLOW...

my hand....it hurts cuz it only stay in one/three position when i read this 89 chpt. manhwa in 2 days

*down arrow and click mouse* XD that all i did for hours.....

but let me say that manhwa was CHO good if u want to read it it's called "the boarding house of hunks"

but my hand will get better by friday :D

was this post depressing?

i rant alot....im sorry it school flaunt not akons XD you cant put the blame on him lol

anyone else it SOUPA HYPE FOR ARASHI CW2 AND THEIR NEW SHOW AND MONSTER PV?!?!?@!?#?r$%%?dgffh?gh?gj?hj?

cuz im not *whistle*.....:D mata ne~
soranoaji: (Default)
HELLO some day ago like a really long time ago i was look at this fashion site when anyone from around the world can post their OFTD and stuff i really like this site very much i send like hours just getting ideas on waht to wear and how to wear things in certain way (ill edit with the link later if u want to know i have to find it XD) so as i was searching through i found this super hot cute boy who i forgot the name but i think i bookmarked his other fashion stuff so here his is~~!!!!


isnt he cute?!?!?!

well minna that's it XD bai bai ttyl till next post my hand hurts :/

OH YEAH!

Apr. 11th, 2010 04:04 am
soranoaji: (Default)
 DOMO~~~ GUESS WHAT MINNA-SAN????!!!64HKHFIP CN

I GOT THE 5X10 DVD TODAY(KINDA LATE IN POSTING THIS XD)

SO YEAH I WOKE UP AROUND 3PM XD and found the dvd lying there in a box next to my comp i was still had eye boogers in my eye and half asleep and toss it aside then i see something something "JAPAN" i jump and scream like the fan girl i am and struggle to got the box open i never know i was such an idiot fan girl that i couldnt get the box open XD so when i got it open i quickly pop open my comp hook it to the tv and watch it.....
(SPOILER ALERT)
 i watch....and watch for 3 hours it was good....but imo

IT WASNT ENOUGH DANCING!!! I MEAN I SAW LIKE WHAT? 10 DANCE AND THE DANCE I WANTED TO SEE SO BAD THEY DIDNT EVEN DANCE(the attack dance) ;___; I KNOW I MIGHT SOUND SELFISH BUT I FELTED KINDA CHEATED ;___________________; BUT OVERALL IT WAS GOOD I STILL LOVE ARASHI THEY DID THEIR BEST IN THAT CONCERT :DDD
IM GOIN TO GO DL THE MESSAGES THEY SAID SINCE I ONLY UNDERSTOOD LIKE 3 LINES XDDD  

ALSO I BROUGHT A 1TB HARDDRIVE~~~~~!!!wfjsjbzdj,bd BUT!! today i found out that they sold 2TB hard-drive for the same price....
;_____; i feel cheated again 



and another thing i brought was a thingy thingy to hook my comp to play it on my tv i love it sooo much it feel like im watching real tv with subs~~!!!


will post pics and video later :DD mata ne~♥
soranoaji: (Default)
 I love watching or reading gender benders but i don't know why...

The first one that got me interested was the j-drama "Hana Kimi"

About a girl pretending to be a boy and going to an all-boys school to get her favorite high jump star to get back into high jumping.



Also the k-drama "You're Beautiful"

Another about a girl being a boy being in an all boy band to cover up for her twin brother while he is in america.



Now i am reading a gender bender mahwa called "Boy of a Female Wolf" ....

Which is really good BTW ^-^

About a blah blah blah being a blah blah blah am still lost on how she want to be a boy though.....

IS she gay?....

Can't be......

She get a boyfriend later......

Hm~....i cant wait for the next chapter.  

Anyone have some recommendation of some gender bender mahwa,manga,k-drama,j-drama?? i would really like to know :D  

And some info on me in school....my grades drop :( (C to an F, A to an C, C to an B <----this one is good tho XD)  and all the rest is A's :P
soranoaji: (Default)
before the world was created,
the word already existed.
the word was the source of life,
and this life brought light
to mankind.
the light shines
in the darkness,
and the darkness
has never put it out.

i like this quote from the manga "GANTZ" i just read the first 10 chtps. and i have to say this manga has soo much blood,girl naked,and aliens definitely a boys manga i want to read the rest cuz of the stroy line but it soo nasty i dont think i can i will XD but i cant wait for the movie i hope it will be less disgusting cuz it's has hot guys in tights *^__^*
soranoaji: (Default)
i got an ear infection (i think)....
and it spring break...
whoo~ he..
he...
he..
>__>
i wish it get better soon
it's big(swollen) and it hurts >__<
i hope it goes down today
wish me luck q(-__-)p fighting~!
soranoaji: (Default)
i hate writing paper matter of fact i hate English i think that why i love Japanese and Korean anything but English and my comp is mess up cuz my harddrive is gettin full i need one very very soon hopefully i get one in April :D

well this post in umm meaningless it just a break to get away from homework and plus my stomach hurt soo freaking much im soo sick and my head hurt again -__-;;

i also wanna change my profile layout to a more fresh cute theme cause it spring the one i have now look in a dark winter mood and im not in that mood any more so i have to go look for one

hmm anything else? hmm i always have this question when spring break come i wonder why but it always pop up and that is why do teacher give soo much work near the spring break or on spring break dont we have life? DONT THEY HAVE LIVES?! o__o spring break is suppose to be fun and enjoyable also to relax hence the word "break" i think teacher that do that have no life >__> really...

i also notice that i use the word "hmm" alot and "umm" HAHA XD well then mata ne minna-san :DD have to get back to my HW i might go watch some drama tho ;P
soranoaji: (Default)
my head hurts BUT MINNA-SAN I BOUGHT THE ARASHI CONCERT DVD YES!! 5X10 TOUR THINGY MAHGIGGY SO HAPPY~~~~~(actually i preorder it some weeks ago )BUT THE #1 REASON WHY IM SOO HAPPY IS THAT IT'S MY 1ST ARASHI DVD AND MY MOM PAID SOO MUCH FOR IT :DDD I LOOOOVE MY MOM *KISSES* CANT WAIT TILL APRIL SOMETHING (ill take many pics ) hmm next thing is i have hotmail now or is it called msn? come chat with me if u want 2 next is my drama just ended i really should like write reviews or something cuz i watch ALOT of dramas well that it mata ne~ or until i have something else to write about
soranoaji: (Default)
 hm~ a lot happen yesterday so~~ much drama AND I LIKE DRAMA O__O so since i have a lot on my mind i couldn't sleep last night i think i should write it all out ... note it might sound confusing XD 
Stop callin', stop callin',I don't wanna think anymore! )
is that all i need to write if it is i do feel better thank you for reading this i would like to hear feed back if u can
here are the main points with some others:
-just found out that my friend is Bi  (even tho she was talking badly about them like a week earlier )
-have a sense of someone hating me now 
-have a person that i think is using me or not 
-seeing that my whole school is like turning Bi (both my best friends are)
-need an Asian BF none at my school tho ;__;
-need a movie
soranoaji: (Default)
(it's boring but if u want to read just gettin ready if i have to type a paper about summer XD)
so this summer been great met a lot of people, became friends, falling in love, find a new group to fall in love with and even become a mod of ep-drama which is great but it only temporary cuz im being tested (hope i do well) XD also taking lessons as of yesterday to learn the piano which is great cuz i can learn how to play my fav arashi songs but the hardest thing for me right now is remembering where the ABCDEFG keys are and learn the music notes which is like learn Japanese on my own again lol but im getting there slowly i learn how to play twinkle twinkle little star and Mary had a little lamb so enough about piano .__. Also during summer I think I fell in love and that is with arashi #1 prankster NINOMIYA !!~~ mou~ he’s mecha mecha kawaii I love his long hair the best.LOVE LOVE LOVE ) the person who 1st to comment on my entry even tho I talk about nothing lol and another person who is a big sho-kun lover [livejournal.com profile] elitejean and a great photo shopper than me lol XD. I also fell in love with really I fell in love everyday lol im the type to change love quickly well that all for the summer time part more to come cuz im still on summer vact. Here again with some random vids .__.)/


rly rly funny series XDDDD





soranoaji: (Default)
So yeah getting back at this live journal posts and getting back at photo shop work...ill just make stop making icons for now lol =__= umm let's see how u ever watch yamapi new drama?? Buzzer Beat yeah it kinda good but i hate yamapi well not really hate i just dont like him that much as everyone else does well i do like the drama but the GF is a real ##&* wont give it away to those who havent watch it yet but i like the main lead girl she pretty ^__^ and for the the other new drama im watchin it called koishite akuma i have to admit yuma is scary but he's growing on me XD and he seems to like 2 girl in the drama~!! aww i was kyaa kyaa all tho the drama XD im kinda fallin for his eyes O__O another drama im watch is called saru lock i love the main lead i love his voice and he sexii XD even tho he a pervy so that all i have to say about dramas ^__^ oh and one more thing i tired my japanese name i have to say i kinda like it XD TOP OF THE WORLD~ )

Profile

soranoaji: (Default)
soranoaji

August 2010

S M T W T F S
1234567
891011 121314
15161718192021
222324252627 28
293031    

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 22nd, 2017 12:42 pm
Powered by Dreamwidth Studios